[BSD] C++11 fejlesztes OpenBSD alatt

DaVieS davies at npulse.net
2016. Már. 24., Cs, 16:10:46 CET

OpenBSD-t nem használtam, de a tesóját igen (FreeBSD).
BSD licensz nem engedi a gcc / g++ > 4.2 használatát a rendszerbe
integrálva, ezért csak külön érhető el, portsból.
Ergó neked kell leforgatnod a gcc / g++ / binutilst.

Különben megjegyzés képpen, a BSD clangot erőlteti, bár tapasztalataim
vegyes vele kapcsolatban, nem mindent esz meg főleg a ++11 -es ágból, de
kéne tartalmaznia a C++ header fájlokat.

http://www.openbsd.org/faq/faq15.html

--------- következő rész ---------