[BSD] 1. kérdés

Csaba Szentpétery szcsaba101 at gmail.com
2016. Júl. 13., Sze, 20:40:16 CEST

Köszi a válaszokat. mostmár a bsd-ről írom ezt a mailt! :)
A rufusban kellet csak kiválasztanom, "dd" a legördülő menüből. Az a
helyzet, h a rufust is most először használtam ill. először telepítettem
os-t flash meghajtóról.
Kép, hang, net van eddig minden múködött. Van mikor fürge a rendszer néha
lassul csak be; ha kijön a 11 talán még gépigényesebb lesz?!
Köszi
Csaba

--
Üdv: