[BSD] fejlődés?

gabor at zahemszky.hu gabor at zahemszky.hu
2014. Nov. 27., Cs, 09:25:27 CET

> Irjal felulre. Lusta mindenki, nem kell annyit tekergetni :)

Szerintem meg közé :-) Egyszerűen mert logikusabb. (Ja, ebbe a vitába
itt a továbbiakban nem szólok bele.)

> A particionalas resszel az installerben tokeletesen egyet ertek, ez
> valoban olyan, hogy elso ranezesre nem talalja ki az ember mi a fene
> van. Persze egy gyors utannanezes es utanna soha tobbet nem kerdes,
> megszokja az ember, de valoban nem adja magat. Ami engem kiakaszt az

Ezzel egy baj van. Sok embernek nincs okostelefonja és tabletje, és
csak egyetlen gépe áll rendelkezésre a feladatai megoldásához. No
ezeknek
gyakorlatilag megoldhatatlan probléma. Visszaboot a (z esetleg már nem
is
működő) rendszerbe csak azért, hogy megnézhessék, mit kell oda írni.
Nyilván aki nagyüzemben tolja a gépeket, annak ez nem fáj, de új
felhasználó
így valóban nem lesz.

> user kezeles bonyolultsaga. Ugy ertem kerdesz 20-at mire kesz a user.
> Eddig ez is egyszerubb volt.

Hát igen, én is érdeklődve várom, hogy végre látszódjon az új telepítő
előnye. Egyelőre nem veszem észre, hogy bármi is javult volna.

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >