[BSD] fejlődés?

Andras POTOCZKY andrej at bsdaemon.hu
2014. Nov. 27., Cs, 09:12:43 CET

Irjal felulre. Lusta mindenki, nem kell annyit tekergetni :)

A particionalas resszel az installerben tokeletesen egyet ertek, ez
valoban olyan, hogy elso ranezesre nem talalja ki az ember mi a fene
van. Persze egy gyors utannanezes es utanna soha tobbet nem kerdes,
megszokja az ember, de valoban nem adja magat. Ami engem kiakaszt az a
user kezeles bonyolultsaga. Ugy ertem kerdesz 20-at mire kesz a user.
Eddig ez is egyszerubb volt. En most inkabb nem hozok letre usert, csak
a root kap jelszot es utanna elso inditasnal pw useradd szepen
felparameterezve es kesz, nem toltogetem a kimittudot.

Andras