[BSD] carp shared IP

Andras POTOCZKY andras-ml at grendsystem.hu
2014. Jún. 30., H, 21:44:06 CEST

hello

pfsync nem kell, egyenlore az alapokat akarom osszerakni.

net.inet.carp.allow=1 - ez viszont alapbol default ahogy Zahy is irtak.

A 10-es freebsd-ben ezt atalakitottak es ott nincs carp interface, hanem
alias-kent kell hozzaadni a bazis interface-hez, nalam jelen esetben az
em0-hoz. Egyenlore en 9-esen probaltam, de ez egy kialakitas alatt allo
rendszer, igy megprobalhatom a 10-est is. A 9-eshez sokkal tobb a
technikai leiras carp temakorben (is), ezert valasztottam elso korben
ezt, de vegulis mindegy, jo a 10-es is. Holnap kiprobalom aztan meglatjuk.

udv,
Andras