[BSD] [off] Felesleges hardware elvihető

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2014. Jún. 17., K, 23:12:14 CEST

On 6/16/2014 8:43 PM, Zsolt Erdei wrote:
> hali,
>
> utcarol jottek es te beoltottad/chipeltetted sajat koltsegen?

Konkrétan az anyjuk a partizán, ő szivárgott be még januárban
szellőztetéskor, elbújt a garázsban felhalmozott cuccok között, aztán
éjszakánként feljárt, és megette az én macskám megmaradt kajáját. Vagy
egy hétig bújkált, mire lebukott. Megfogni persze nem hagyta magát, így
eddig megúszta a miskárolást, de múltkor galád csapdát állítottam neki,
amibe naivan belesétált, így nincs több kandúrozás...
Chip nincs, macskánál nem kötelező, oltási könyv, stbt igen.