[BSD] BSD sörözés (2014. június.)

gabor at zahemszky.hu gabor at zahemszky.hu
2014. Jún. 16., H, 10:45:27 CEST

> Ááá... a PCBSD nem megy a gépemen mert 32 bites...
>
> -Amúgy mitől van a 10.0-s Free-n az Opera alapból lejátszik
> youtube-os videókat?

Szerintem HTML5-tel játssza, nem flash-sel. Ha a videóra jobb gombbal
kattintasz, akkor flash esetén látszik a player verziója. Html5-nél meg
nyilván nem :-)

> A Chromiumot meg fel se lehet rakni mert nincs fent a PKG list-ben!

frissíts, nekem fenn van, sőt emlékeim szerint párszor már frissítettem
is :-)

> Csakúgy mint a KDE.

Szerintem az is van, de majd még megnézem.

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >