[BSD] [off] Felesleges hardware elvihető

Rieger Dániel foxy at hotmail.hu
2014. Jún. 15., V, 23:33:46 CEST

szeritem sima oem verzio
még csipa 1.0 ver lehet sztem
lagol néha ciccre max2mp a reakcioja még :)

Date: Sun, 15 Jun 2014 23:29:53 +0200
From: davies at npulse.net
To: bsd at lista.bsd.hu
Subject: Re: [BSD] [off] Felesleges hardware elvihető

    Üdv, engem speciel nem érdekel, de körbekérdezhetek addig is had
    kérdezzek pár technikai információt:

    firmware?

    Táp van hozzá?

    Milyen órajelen dolgoznak?

    Packet Loss? Megáll néha a levegőben?

    :)

    2014.06.15. 21:37 keltezéssel, Gabor
      HALASZ írta:

    Helo!

      Bocs az offtopicért, de kissé bajban vagyok a $subject-tel...
      Szóval belógott kóbor macska 4db 2 hónapos fekete kölke elvihető,
      oltva, féregtelenítve, szobatiszták, Érden, vagy akár
      házhozszállítva is. Számítógép kartondobozába születtek, kivállóan
      tudnak FreeBSD-s számítógépben mászkálni, de a Windows-os gép se
      okozott nekik gondot, amíg vissza nem szereltem az oldalát,
      gondolom egyébb BSD-s vagy linuxos gépeket is tönkre tudnak tenni.
      Ezen kívül kivállóan alkalmasak ultimate firewall/parental control
      funkciók ellátására is, mert a kábelmodem tápját is el tudják
      rágni :)

Magyar BSD Levelez�lista