[BSD] 10.1 update (kernel) hiba?

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2014. Dec. 11., Cs, 22:33:46 CET

On 12/11/2014 9:36 PM, Akos Tamasi wrote:
> Hát nem lettem okosabb:
> - a 10.0 kernellel feláll a rendszer, verbose logban látszik hogy megjönnek a diszkek (ada[012]p3)
> - a 10.1 kernel viszont már csak az ada[012]-t írja ki, és az kevésnek tűnik.

Ujraindittottam ez egyik 10.1-et, mert ugyis kellett es verbose mode-ban
ez is csak ennyit ir:

xbd0: attaching as ada0
xbd0: features: write_barrier
xbd0: synchronize cache commands enabled.
GEOM: new disk ada0

viszont bootol.

> Pendrive-ról bootoltam egy 10.1-et, és a zpool list parancs sem talál semmit.

Ahhoz importalni kell, mert mas a host uuid. Amugy sem artana egy
export/import, hogy ujrairja a /boot/zfs/zpool.cache-t.
Kapcsold be a geom debugot, ahogyan irtam, es akkor latszik, mit talal,
vagy mit nem.