[BSD] gépkikapcs X-ből KMS mellett

gabor at zahemszky.hu gabor at zahemszky.hu
2014. Aug. 28., Cs, 10:38:02 CEST

> Már nem jön vissza a vt. És innentől a gombnyomkodás sem megy

> Természetesen a vt be van állítva, mint írtam korábban

No akkor eljutottunk odáig, hogy valami a vt-vel gebasz. Pedig ugye
eléggé
egyértelműen azt állítják valamelyik PGJ által linkelt oldalon, hogy új
X és
vt esetén már minden (Intel/AMD/NVidia) grafikus kártyán megy az
oda-vissza
váltás.

Szóval akkor ezt kell elkezdeni kideríteni. Sajnos (?) vt-s rendszerem
nincs,
így eléggé vaktában tudok csak keresgélni. Azért biztonság kedvéért
dobj már
ide egy pontos hw infót (elsősorban a grafikus kártya a lényeges
természetesen).

Zahy