[BSD] partíció kiterjesztés problem

Kollár Csaba csaba.kollar at enternet.hu
2014. Aug. 1., P, 10:55:57 CEST

2014.07.31. 19:49 keltezéssel, Péchy Gáspár írta:
> Hehh, vettem a bátorságot, s átírtam manuálisan a labelt (c,d), valamint
> a sectors/unitot a jó értékre ( lásd: gpart show da2: (1) => 524287890 ), s
> fsck -ok,
> bsdlabel -ok
> mount -ok :))))
>
> De még mindíg nem tudom, mifene történt  :(

Gyakran használom én is a growfs-t, de tudtommal meg kell növelni előtte
a partíció ÉS a label méretét is. Ez utóbbi nálad kimaradt, ha jól láttam.

"The growfs utility extends the newfs(8) program.  Before starting
growfs the disk must be labeled to a bigger size using bsdlabel"

Az mondjuk valóban nem teljesen világos, hogy ennek hiánya miatt miért
gányolta szét nálad a slice-t.

--
Csaba