[BSD] BSDNow.tv

Gabor Pali pgj at FreeBSD.org
2013. Sze. 19., Cs, 01:23:15 CEST

Sziasztok!

  Mivel meg nem futottam bele mas mediumokon, ezert gondoltam,
bekuldom a listara.
  Par hete egy igeretesnek tuno kezdemenyezes indult, amelynek celja
heti rendszeressegu, BSD temaju podcastok osszeallitasa es sugarzasa,
amelynek neve "BSD Now" [1].  Szerdankent, 18:00 UTC-kor (20:00 CEST,
19:00 CET) megy az elo adas, de ha valaki lemaradna roluk, akkor az
oldalon talalhato musortarban megtalalja az eddigi reszeket.
  Batran tudom ajanlani mindenkinek, akit erdekel a BSD vilaga,
illetve vagyik egy kis nyelvgyakorlasra, mert minden adas friss
hirekkel, kommentarokkal, interjukkal, tutorialokkal igyekszik
megorvendeztetni a kozonseget, Kris Moore, a PC-BSD fo fejlesztojenek
tarsasagaban.

[1] http://www.bsdnow.tv/