[BSD] ufs undelete

Laszlo Danielisz laszlo_danielisz at yahoo.com
2013. Sze. 8., V, 11:00:31 CEST

Sziasztok!

Adott egy gep ket hdd-al: system+backup, mindketto ufs-el.
A system-rol egy crontab-ban meghivott rsync masolja az adatokat a backup hdd-ra.

A backup hdd-t ki kellett vegyem mert szukseg volt ra mashol, a crontab-ban viszont benne maradt az rsync ami a --delete parameterrel egyutt volt meghivva.
Sikerult az adatokat tartalamzo directory-t sync-ni a mar nem letezo directory-val, igy sajnos mindent letorolt az rsync abbol a directory-bol amit a system hdd-n taroltam.

Van otletetek, hogyan tudnam visszahozni a letorolt adatokat?

Koszi!
Laci
--------- következő rész ---------