[BSD] ldaps auth problemak

Andras POTOCZKY andras-ml at grendsystem.hu
2013. Okt. 14., H, 11:55:54 CEST

szia

Ezt irja tobbek kozott az openssl kerdezeskor a szerver:

New, TLSv1/SSLv3, Cipher is DHE-RSA-AES256-SHA
Server public key is 1024 bit
Secure Renegotiation IS supported
Compression: NONE
Expansion: NONE
SSL-Session:
     Protocol  : TLSv1

sssd-vel nincs semmi bajom, csak nem jutottam el addig hogy foglalkozzak
vele.

koszi,
Andras

--------- következő rész ---------