[BSD] ldaps auth problemak

Andras POTOCZKY andras-ml at grendsystem.hu
2013. Okt. 14., H, 10:34:57 CEST

hello

Vegulis kiegyezek a start tls-sel es elhelyeztem a root ca-t is, igy mar
egeszen jol megy az ldapsearch titkositva. Mar csak az nss-t kell
rabirni hogy az is hasznalja.

Egyebkent amit irtal, hogy user szinten olvashatova kene tenni az
ldap.conf fajlt, nos ez igaz, amint megadtam neki a 644-es jogot, egybol
ment az ldapsearch.

az sssd-t meg nem probaltam ki, de majd beszamolok, gondolom menni fog vele.

Koszi,
Andras

--------- következő rész ---------