[BSD] IPSEC/L2TP VPN NetBSD-n

Egerváry Gergely gergely at egervary.hu
2013. Május. 26., V, 23:11:19 CEST

> A NetBSD honlapjan [1] azt irjak, hogy megy NetBSD felett, legalabb is
> termeket sikerult ra epiteni:  "Internet Initiative Japan Inc. makes
> SEIL family of routers called SEIL/X.  [..] It uses NetBSD, OCTEON,
> npppd and pipex."

Ezt a találatot nekem is kiköpte a Google. Valószínűleg az általuk
használt NetBSD-nek nem sok köze lehet a hivatalos release-hez.

(Meg kellene kérdezni tőlük, hogy nincs-e kedvük átadni a NetBSD
közösségnek a patcheiket - már, ha tényleg NetBSD-re építkeznek)

Nézd meg az npppd és a NetBSD kernel forrását, köszönőviszonyban
sincsenek egymással, sajnos :(

--
Egerváry Gergely
Datacast Rendszerház Kft