[BSD] [Munka] Perl fejlesztő

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2013. Május. 10., P, 17:31:23 CEST

On 5/10/2013 3:59 PM, Adam PAPAI wrote:
> Bocs h beleszolok, de a Junior pont nem arrol hires h onalloan tud dolgozni.
>
> Marmint tud csak szarul fogja csinalni, kell melle egy regular/senior
> aki megmondja h mit hogy kell.
>
> Plane h otthonrol dolgozik... sokszerencset.

Nem értem a problémát, jól körülírtad, milyen emberre gondoltunk. Junior
fejlesztőt keresünk, aki ennek megfelelő feladatokat fog kapni,
támogatjuk és ellenőrizzük a munkáját, toleráljuk és kijavítjuk az
elkövetett hibákat/tévedéseket, de ezeken a kereteken belül képes
önállóan dolgozni és megoldani a problémákat. Nem haragszunk, ha eközben
gyakorlatot és új ismereteket szerez, amivel képessé válik komplexebb
problémák megoldására. A többségünk így tanulta meg a szakmáját, nem
csak az informatikát.
Igen, az otthonról dolgozás sokaknak kihívást jelent, de aki ilyen
szinten nem képes önmaga életetét megszervezni, azzal nem kivánunk
együtt dolgozni. Egyszerű kapitalisták vagyunk, fizetést adunk, munkát
várunk el érte, a többi magánügy.
Bízom abban, hogy 12%-os általános és 30% pályakezdő munkanélküliség
mellett csak találunk egy-két embert ebben az országban, aki egy
tőkeerős cégnél ajánlott munkaviszonyért cserébe hajlandó lesz annyira
megerőltetni magát, hogy beállítja a mobilján az ébresztőt, és megfelel
a fent leírt, igazán nem szigorú követelményeknek.