[BSD] libstdc++.so.6: Undefined symbol "_ThreadRuneLocale"

anthony anthony_11 at invitel.hu
2013. Május. 8., Sze, 20:54:00 CEST

Sziasztok!

A helyzet az hogy 7 év linux(debian)után gondoltam megismerkedem a bsd
rendszerekkel is.A választásom a pcbsd-re esett mert egy régi laptopom
van Acer TravelMate 230XV 1.7 Celeron fél giga ram 20 GB vinyóval.
Xfce-t raktam fel hogy könnyebben mozogjon a rendszer.PCBSD 9.0 van

FreeBSD freebsd.domain 9.0-RELEASE FreeBSD 9.0-RELEASE #3: Tue Dec 27
21:59:00 UTC 2011
root at build9x64.pcbsd.org:/usr/obj/builds/i386/pcbsd-build90/fbsd-source/9.0/sys/GENERIC
i386

jelenleg ami egész szépen felismerte a hardvereket.Szépen ment a
rendszer a legutóbbi AppCafe frissitésig amikor is a gépre telepített
böngészőket frissítette (firefox Chromium). Indításkor a következő
hibaüzenetet dobják

~> firefox
/usr/pbi/firefox-i386/lib/gcc46/libstdc++.so.6: Undefined symbol
"_ThreadRuneLocale"

Egyedül a Midori megy rendesen amivel én elvagyok csak bizonyos bankok
és közüzemi szolgáltatók egyes szolgáltatásai nem mennek csak a
felkapott böngészőkkel.Ebben kérném a segítségeteket.Próbáltam a
rendszert updatelni 9.1-re de az nem ismeri fel i915 videokártyámat
nem bírtam képet varázsolni pedig ez annak idelyén debian alatt se volt
sétagalop xfree86 Xorg alatt.Remélem jó helyre írtam és nem zavarom a
listatagok nyugalmát!Előre is köszi a segítséget!

Üdv:Anthony_