[BSD] [OFF] Otthoni NAS elérése limitált portokkal

Ruzsinszky Attila ruzsinszky.attila at gmail.com
2013. Júl. 30., K, 08:12:48 CEST

Tegnap állítottam a routeren a port forwarding-on.
Elvileg azt szerettem volna, ha a router:80 -> nas:80 és más semmi.

Ehhez képest:
A 80-as portra bejön a NAS login oldal ÉS a https-re szintén a NAS oldal,
de biztonságos bejelentkezés (kikipálva) opcióval.
Ez ezen a szinten jó, de így hogy érem el a router WEB GUI-ját HTTPS-esen?
(HTTP-n nem is akarom!)

Valamit megint elrontottam és így macerás a routerbe bejutni, mert nem
a default porton figyel az SSH, ráadásul kulcsos.

Nem lehet valahogy "visszajutni" a NAS-ból a routerre? Valami WEB oldal
a NAS-ra, reverse proxy (macerás, de talán lehet), akármi.
A NAS WEB oldalának elérése szintén macerás, mert nem az jön be
default, tehát más porton figyel.

Olyan nőgyógyász, akit átképeztek fogorvossá feelingem van... ;-)
Mindent 3 porton KELL(ene) elérni.

Üdv:
Ruzsi
--------- következő rész ---------