[BSD] Win7-FBSD9.1 dual boot

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2013. Júl. 3., Sze, 11:45:51 CEST

On 7/3/2013 10:37 AM, Lévai László wrote:

> Oks, mielőtt trollkodásig fajulna a dolog:

Mivel az en mailemre irtad ezt, szeretnem jelezni, hogy nem
trollkodaskent irtam. Nem azt kerdeztem, miert kell tobb os, azt sem,
hogy neked miert kell (en mondjuk 3,14csanrugom azt, aki jatekot telepit
a ceges gepere :), Hofferek Attila irta, hogy napi rutinkent 3 osre
fordit alkalmazast, erre vonatkozott a kerdes (es nem az erdekel, miert
kell 3 osre forditania, arra magamtol is rajovok)
En virtualizacioval oldom meg az ilyesmit, de erdekelnek azok ervei,
akik nem, hatha tudnak valamit :)