[BSD] Win7-FBSD9.1 dual boot

Lévai László laszlo.lev.levai at gmail.com
2013. Júl. 2., K, 14:46:32 CEST

Köszönöm a hozzászólásokat. Esetemben ez így zajlott többszöri
próbálkozást követően reprodukálhatóan:

[1] FBSD9.1 telepítése: MBR használata GPT helyett, 100GB slice, a:
96GB /; b: 4GB swap
[2] WIN7 telepítése: 100MB saját partíció, 100GB WIN7 rendszer
partíció, 268GB közös partíció. Újraindítás után csak WIN7 van.
[3] [1] pont ismétlése MBR-t már nem piszkálva. Újraindítás után FBSD
bootol csak.
[4] FBSD live boot, boot0cfg -B ada0 parancs. Restart után mindkét OS
bootolható

Tisztelettel:
Lévai László