[BSD] 9.1 nemleall/nemrebootol

Berta Sándor berta at beco.hu
2013. Jan. 29., K, 22:17:36 CET

2013.01.29. 21:05 keltezéssel, Gabor HALASZ írta:
> Helo!
>
> Szoval a $subject a bajom, tobb gepen is. A console-on all buffer sync stb...uzenet, ahogy kell, es var, ahelyett,
> hogy ujraindulna vagy leallna. A hdd lampa nem vilagit. Persze nem minden alkalommal. Amikor ezt csinalja, akkor a
> kovetkezo bootolasnal nem indul az openldap, azzal, merthogy korrupt a db (sok baja nincsen, a dbrecover kerdes nelkul
> helyreallitja, bele is irtam a prestart cmd-be :), pedig a log szerint a megelozo shutdown soran leallt rendesen. A
> [...]
9.1-es 64b PC-BSD csak-zfs, bizonytalan újraindítási/leállási tüneteket produkált.
Az energia-takarékos üzemmódok sem működtek jól.
Továbbá kiegészült időnként bosszantóan cikázó/összetört képernyő képpel.
A kernel opciókat nem néztem.

ufs-el ilyen problémák nem voltak. Volt más, de az nem ide tartozik.

üdv
berta