[BSD] 9.1 nemleall/nemrebootol

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2013. Jan. 29., K, 21:05:46 CET

Helo!

Szoval a $subject a bajom, tobb gepen is. A console-on all buffer sync
stb...uzenet, ahogy kell, es var, ahelyett, hogy ujraindulna vagy
leallna. A hdd lampa nem vilagit. Persze nem minden alkalommal. Amikor
ezt csinalja, akkor a kovetkezo bootolasnal nem indul az openldap,
azzal, merthogy korrupt a db (sok baja nincsen, a dbrecover kerdes
nelkul helyreallitja, bele is irtam a prestart cmd-be :), pedig a log
szerint a megelozo shutdown soran leallt rendesen. A mysql nem
panaszkodik. A gepek 64bitesek (amd es intel vegyesen), mind zfs only,
mirror vagy raidz, powerd,  ugyanazzal a custom kernellel. Tudom, ne
hasznaljak custom kernelt, de csak a szerveren felesleges dolgokat
kapcsoltam ki benne (pcmcia, sound, stb...), es eddig nem volt vele
gond. Valami otlet?

--
Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>