[BSD] Első e-mail / segítség

Zsolt Kúti la.tinca at gmail.com
2013. Dec. 22., V, 14:34:43 CET

Szia!

Van 9.2-es, próbáld meg inkább azt. Egyébként pedig, milyen videókártyáról
van szó, hogyan próbáltál keresni a hibára?

A szálban, amit idéztél ezt írják:
"The FreeBSD Intel driver has a bug in 9.1 that causes the computer to hang
whenever X gets restarted. "

Szóval, ha Inteled van, akkor a 9.2-es segíthet.

--------- következő rész ---------