[BSD] memcached elhal

Marosi Imre jumu at jumu.hu
2013. Dec. 11., Sze, 16:45:18 CET

2013.12.10. 19:20 keltezéssel, Marosi Imre írta:

> beraktam egy screen-be foreground-ba, kíváncsi leszek, mivel hal el.
> köszönöm a tippet!
Simán "Segmentation fault" :(
Egy valamit vettem észre a muninból, a 100 Mbyte memcache részből, a
segfault nagyjából mindig a 40-50 mbyte közötti tartományban történik.
Általában felszálló, de néha leszálló ágban. Persze nem mindig.
Csatoltam egy képet.
Bármilyen ötletet szívesen veszek!

Köszi: Jumu