[BSD] memcached elhal

Marosi Imre jumu at jumu.hu
2013. Dec. 10., K, 11:52:45 CET

Sziasztok,

Időnként, rapszódikusan, kb. 20-50 óra után egyszercsak elhal a
memcached a szerveren, signal 6-tal elszáll.
Újrafordítottam őt is, meg a libevent-et is hozzá, de a hiba megint előjött.
Muninban néztem, hátha valamivel összefügg az elhalás, de load alig van,
memória sem fogyott el, a ráadásul csak egy 100 mbyte-os memcache-t
használok, abból is kb 40-80 mbyte van aktuálisan használatban, még sose
értük el a 90 mbyte-ot sem.
FreeBSD 9.1 a rendszer.

Van-e tippetek, vagy javaslatotok a probléma kiküszöbölésére, elhárítására.

Előre is köszi: Jumu