[BSD] Laptop kijelző kikapcsol

Dino achy14 at freemail.hu
2013. Aug. 2., P, 22:33:53 CEST

Természetesen nem kizárható, hogy a BSD vezérel valamit rosszul, pl a videókártya kimeneteit, vagy akár az is megeshet, hogy magát az invertert, főleg, ha szoftveres a vezérlése. Ellenben ilyen szoftveres esetekben inkább az a jellemző, hogy mondjuk a háttérvilágítás hiperűrturbópluszon megy és nem tudod se lejjebb venni, sem kikapcsolni, és nem csak néha, hanem mindig. Plusz, az áramtalanítás általában nem orvosolja a problémát. Ellenben egy haldokló kondenzátornál sokszor ideiglenesen jó megoldás.
Egyébként, ha így nincs kép a gépeden, akkor a wincseszterről próbál tölteni valamit a gép, szóval ugyanúgy villog az állapotjelző ledje, mint amikor van kép, ha még van ilyen led ezen az Asus laptopon?

Üdv.: Dino