[BSD] adó 1%

Légrádi Gábor legradi.gabor at gmail.com
2013. Ápr. 26., P, 14:05:37 CEST

Kedves László!

Meg tudom erősíteni Páli Gábor szavait: ez évben még tudunk 1%-ot fogadni.

A jövőben pedig -- ahogy ez a weboldalon olvasható és követhető [1] --
igyekszik az Egyesület ,,saját lábra'' állni, azaz támogatások útján
szeretnénk a működési és fejlődési feltételeket megteremteni és fenntartani.

Gábor

[1] http://bsd.hu/adomanyozas-mint-tamogatas/