[BSD] hdd probléma

gabor at zahemszky.hu gabor at zahemszky.hu
2013. Ápr. 4., Cs, 10:04:27 CEST

> Sziasztok!
>
> Szeretném megvizsgálni a hdd-t, hogy nincs-e valamilyen fizikális
> problémája.
> Az alábbi paranccsal próbálkoztam.
> Viszont elég hamar lefut. (fél perc).
> Ennyi idő alatt gondolom nem ellenőrizte le az összeset.
>
> Adjak meg neki 64k-nál nagyobb méretet?
>
> time dd if=/dev/ad4 of=/dev/null bs=64k count=64k

Engem az erdekel, hogy miert adtad meg a count parametert?
Ezzel ugyanis lekorlatoztad, es ha ennel nagyobb a diszk
*ami ma azert nem akkora lehetetlenseg, ha jol szamoltam),
akkor nem olvassa vegig.

Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >

Ui: lefuttattam magamnal. A te verziod egy perc alatt futott le,
ha elhagytam a count parameteret, azaz addig olvas, amig a diszk
vegere nem er, azt en magam lottem le a time szerint 11 perc utan,
ekkor jart 749000 rekordnal.