[BSD] zfs re(nem)boot

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2012. Sze. 3., H, 12:37:39 CEST

On 9/3/2012 7:41 AM, Lévai László wrote:
> Szia.
>
> A problémához nem tudok érdemben hozzászólni, csak kérdezni szeretnék.
> Nem kötekedésből kérdem: volt-e valami okod arra, hogy ZFS bootot csináltál?

Tulajdonkeppen a root on zfs a problema, a bootolas mukodik, az meg nem
a Zfs-rol tortenik. Konkretan az az oka, hogy mi mast csinaltam volna? A
TBos diszkek vilagaban az mbr meg a particionalgatas, tukrozgetes csak
vicc, azt meghagyom a linux usereknek ;) Nekem ilyesmire nincs idom,
plane, hogy egy kisebb gepemen is van vagy 20 fs.