[BSD] Hibás könyvtár törlése

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2012. Május. 31., Cs, 22:41:45 CEST

Hi,

On 2012. May 30. 20:25:41 Zahemszky Gábor wrote:
> Te az fsdb-re gondolsz :-) No azzal lehet igazán tönkretenni egy FS-t.

  Ezért írtam, hogy ha nem annyira rossz, akkor inkább nem kell hozzányúlni.
:)

  Alternatív dolog a ZFS lenne, most már elég stabil, nálam a szerveren ez
van, kap terhelést rendesen, többször volt már újraindulás, egyszer nagyon
beszívtam
(http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor/2010/11/09/Orosz+rulett), de
adatvesztés nem volt még.
--