[BSD] Hibás könyvtár törlése

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2012. Május. 30., Sze, 19:55:36 CEST

Hi,

On 2012. May 30. 15:17:04 Szász Bence wrote:
> Azonban sajnos most sem OK minden: az éppen fordított
> fájlok munkakönyvtára nem törölhető (mert sérült):
> 	rm -R work/ --> Invalid argument
> 	rmdir work/[...legbelső, elvileg üres könyvtár...] --> Invalid argument
> Ilyenkor mit lehet csinálni? A fájlrendszer UFS típusú.

  Mozgasd át a work parent könyvtárával együtt valami elfekvő helyre, aztán
felejtsd el... néha előáll ilyen, hogy elvileg tiszta a fájlrendszer, de
mégsem, találkoztam már ilyesmivel. Van valami ufs tool, amivel inode szinten
javítható, de ha alapvetően nem rossz a fájlrendszer, akkor hagyd békén
inkább. :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor