[BSD] ZFS

Andras POTOCZKY andras-ml at wertz.hu
2012. Már. 9., P, 08:46:48 CET

hello

Az en szemelyes tapasztalatom a kovetkezo ZFS-el:

2GB ram mellett ha csak egy zfs pool van, akkor soha nincs gondja. Ha
3-4 pool is letre lett hozva, akkor a 2GB ram mellett 2-3 naponta
elerhetetlenne valik a rendszer. 4GB rammal ez mar hetekig nem jon elo.
Van ebben a zfs-ben valami cache vagy valami ami 1x ha megtelt, akkor
semmi nem segit, restart kell. Nem jottem meg ra mi valtja ki a hibat.
Nagy disk terheles mellett sokkal hamarabb elojon a problema.

Ez az eset az amire egy masik listatag is irta regebben, hogy 2-3
havonta indit egy "egeszsegugyi" restartot.

Lenyeg a lenyeg hogy kell bele a ram.

Andras