[BSD] ZFS

Móczik Gábor pm_levlista at progzmaster.hu
2012. Már. 8., Cs, 18:46:55 CET

2012.03.08. 17:36 keltezéssel, Papp Tamas írta:

> Az, h a linux-hoz (feltehetoleg) ert vmennyire, bsd-hez meg egyaltalan
> nem. Legalabbis a levelebol erre lehet kovetkeztetni.

Lényegtelen.

A linuxos tudás sem születésemkor került a génjeimbe, és nem is oktatási
rendszerben, nem vagyok az a begyepesedett fajta, aki nem képes időt
szánni a tudás önálló megszerzésére.

Csak példaként említeném, hogy hiába vagy kiválló cipész vagy kovács, ha
erre a szakmára ma nincs reális igény. Fejlődni kell a szükséges irányba.

De ez igen offtopic, fejezzük be, koncentráljunk a témára.