[BSD] ZFS

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2012. Már. 8., Cs, 18:27:17 CET

On 3/8/2012 5:36 PM, Papp Tamas wrote:

> Az, h a linux-hoz (feltehetoleg) ert vmennyire, bsd-hez meg egyaltalan
> nem. Legalabbis a levelebol erre lehet kovetkeztetni.

Ez szerintem csak a munkaja hatasfokat befolyasolja, mert tobbet kell
olvasnia, de a biztonsagot ez nem erinti.

> A leveled tobbi reszet meghagyom az ovodasoknak:)

Pedig az igen fontos resze volt, meg ha nem is a legszarazabb formaban
adtam elo, de ha akarod: a FreeBSD egyik nagy elonye a linuxokkal
szemben a jol mukodo memory management, ami feleslegesse teszi a nem
konfiguralhato, nem megjosolhato mukodesu oom killer hasznalatat, aminek
meglete kizarja a linuxok hasznalatat memoriakritikus kornyezetben.