[BSD] Egesz jo FBSD 9 desktop leiras

Ádám Szilveszter szilveszter.adam at gmail.com
2012. Jún. 30., Szo, 07:53:39 CEST

Sziasztok!

Lévai László <laszlo.lev.levai at gmail.com> írta (2012. június 29. 8:24):

> Gyorsan átfutottam, szerintem is egész jó, a fontosabb dolgok ott
> vannak. Alkalomadtán végigrongyolok rajta a régi jó laptopommal.
> Kösz a linket.

Én is megnéztem, korábbi, 9-es tapasztalataim alapján működik. Viszont
sajnos hiába csinálja valaki végig, akkor sem lesz egy igazi desktop
gépe. Már amennyiben a "desktop" alatt nem azt értjük, hogy valami X
felületen egy csomó terminálablak meg egy böngésző, mert ezt sima X
terminálnak hívják, és ilyen már 15 éve is volt anno az egyetemen. A
dolgok állása azóta már kicsit más. A desktop, az kb olyasmi, mint a
win7, a MacOSX, meg nagyjából az Ubuntu.

Azt mondjuk nem tudom, hogy a csóka miért szórakozik asztali gépen
ZFS-el (azon túl, hogy "az királyság") mert ott túl sok előnyét úgy
elsőre nem látom....

De hát játszani mindenkinek szabad. :-)