[BSD] ZFS install, kmem to small

Gabor PALI pgj at FreeBSD.org
2012. Júl. 12., Cs, 08:57:24 CEST

2012/7/12 Móczik Gábor <pm_levlista at progzmaster.hu>:
> Na épp erre gondoltam, hogy nekem ez kaotikus.

  Szerintem teljesen logikus, csupan ra kell szanni egy kis idot --
ahogy Levai kollega is irta.  Peldaul en meg azt nem tudom, hogy
Debian alatt mikent kellene nem alapertelmezett kapcsolokkal forditott
szoftvereket telepiteni...

> Van egy csomó féle csomagkezelő, mindegyik nyújt megoldást valamire, de aki
> most kezdi, elvész a rengetegben.

  A Handbook tanulmanyozasa utan nem hiszem, hogy elveszne.  A ports
tovabbra is el es virul, a pkg_tools es a pkgng kozott most van egy
rovidke atmenet.  De az elobbit hamarosan kidobjak az alaprendszerbol,
es a pkgng lesz az default.  Ezt is lehet nemi tajekozodassal
orvosolni szerintem.

> Azért szerintem Debian-ban az apt-get és dpkg elég jól ki van találva, ehhez
> vagyok szokva. A pkgng már valóban közelít, de még nem olyan fejlett.

  Igy van.  A pkgng meg csak az elejen tart (a napokban erkezik az
1.0), es folytatodik is tovabb a fejlesztese.  Roma sem egy nap alatt
epult fel.

2012/7/12 Lévai László <laszlo.lev.levai at gmail.com>:
> Személy szerint én nem bántam ezt meg, néha rendkívül szopó, de tele
> van számos érdekes dolgokkal, pl.: egy számomra teljesen ismeretlen
> hibát, mikor ki tudok küszöbölni.

  En erre csak azt szoktam mondani: lehet, hogy a GNU/Linux tobbet
tud, de a FreeBSD baratsagosabb :-)  (Erdemes peldaul ellatogatni a
holnapi sorozesre...)