[BSD] ZFS install, kmem to small

Móczik Gábor pm_levlista at progzmaster.hu
2012. Júl. 10., K, 13:25:35 CEST

2012.07.10. 13:00 keltezéssel, Gabor HALASZ írta:

> Probald meg bebootolni a cd-t egy masik gepben, legalabb kiderul, jo-e a
> lemez.

Jó, VirtualBox-ban felment már róla, meg már írtam egy másikat is, van
egy i386-disc1 meg i386-dvd is.

A CD-ről a BTX loader bejön, és amikor forog a vonal a sor elején
(gondolom a bootloader további részét töltené be), ott hamar elakad,
DVD-ről kb. 1-2 másodpercig megy, aztán lefagy.

Szerintem valahol a BIOS diszkekkel akad össze, nem próbáltam még, hogy
mi van ha kiszedek minden cuccot, csak a CD marad.
Elég gyér a BIOS, pl. ha van a gépben SCSI, SATA meg PATA cucc is,
sehogy sem lehet beállítani hogy honnan bootoljon.