[BSD] Glabel probléma

Gergely BIHARY gergely at bihary.hu
2012. Jan. 21., Szo, 08:40:24 CET

Szervusztok!

FreeBSD 8.2-t használok a laptopomon, szeretném a particioimat
felcimkézni. Tehát már létező particiókat kéne cimkézni, UFS2 fájlrendszer
van rajtuk, kivéve a swapot, ezért nem a tunefs-t használom.

Ez alapján csinálom: http://www.freebsd.org/doc/handbook/geom-glabel.html.
Az a probléma, hogy single user módban megvannak a címkék (pl: glabel
label rootfs /dev/ad0s1a -> glabel status mutatja tök jól), de multi
user-ben már nincsenek (glabel status nem ad vissza semmit, üres).

Single user-ben kldstat nem mutatta a geom_label modult, próbáltam
betölteni, de nem sikerült, ezért a loader.conf-ba beírtam a
geom_label_load="YES", amitől ez lett (dmesg | grep label):

module_register: module g_label already exists!
Module g_label failed to register: 17

Mit csinálok rosszul? Hogy kéne csinálnom?

Gergely