[BSD] FreeBSD 9 ?

Ádám Szilveszter szilveszter.adam at gmail.com
2012. Jan. 10., K, 21:00:45 CET

Szia!

2012/1/10 Balázs Mátéffy <repcsike at gmail.com>:
> Csak nálam tűnt el http://www.freebsd.org/ -ról 9-es verzió(RC3-as kint
> volt)?

Természetesen nem :-)

> Valamint a Latest releases-nél csak a readme és a hardware notes szekciók
> élnek 9-esen belül.
>
> Tudtok erről valamit ? :) Érdeklődtem volna hogy halad...

Szerintem egész jól, legalábbis a mellettem lévő (másik) laptopon már
az van (vagy valami ahhoz egészen közeli) és megy jól.

> Ez normális dolog mielőtt produktívvá válna, csak eddig nem tűnt volna fel
> nekem?

Nem, csak idén holtversenybe került a Luca székével, sőt, az még
hamarabb is készült el. És mivel már elkezdtek az emberek zavarba
jönni, hogy miért nem működnek rendesen a linkek a weboldalon, ezért
inkább jegelték az egész szekciót a premier napjáig :-)