[BSD] regebbi ports snapshot

Ádám Szilveszter szilveszter.adam at gmail.com
2012. Jan. 10., K, 18:31:03 CET

Szia!

2012/1/10 Peter Czanik <pczanik at fang.fa.gau.hu>:
> Hello,
> Veletlenul frissitettem a ports-ot a gepemen, pedig jobban orultem volna, ha
> megmarad a legutobbi ports freeze allapotaban, mert akkor azert kicsit
> stabilabb minden. Van arra lehetoseg, hogy egyszeruen vissza alljak mondjuk
> a december kozepi/vegi ports allapotra?
> Hirtelenjeben a portdowngrade-t talaltam, de az csak egy portot allit
> vissza, nem az egesz ports-ot...

Attól függ, hogy mit használsz a frissítéshez. Ha - ahogy a többség -
c(v)sup-ot, akkor a supfile-ben a "date" keywordot tudod beállítani a
kívánt időpontra. (Ha a ports freeze időpontja helyett az az állapot
is megteszi, ami egy-egy RELEASE-hez kapcsolódik, akkor a "tag"
keyword használata is elég pl RELEASE_8_2_0-re állítva)

Ha a portsnap-et használod, akkor így elsőre nincs ötletem, viszont
ekkor (is) segíthet az, hogy egy-egy RELEASE-hez tartozó ports
tömörítve megtalálható az ftp tükrökön.

Pl:

/pub/FreeBSD/releases/i386/8.2-RELEASE/ports/ports.tgz