[BSD] ipsec + route

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2012. Feb. 20., H, 00:35:12 CET

On 2/20/2012 12:07 AM, Gabor PALI wrote:

>    Miert is...?

Ha maguktol nem jutott meg eszukbe ennyi ev alatt, talan neked sikerul
meggyozni oket :)

>    Nyilvan volt valami oka a lepattanasnak.

Sajnos az en eszem ahhoz keves, hogy az ilyesmit megertsem :)

>  Ha esetleg errol mondasz
> bovebben valamit, akkor orommel utananezek.

Persze, pure-ftpd rc scriptje nem tamogatja az external authentikator
elinditasat (valoban ritkan kell, de nekem eppen kellett), ezert
beleirtam ( vagy 10 sor, lenyegeben atmasoltam a script masik reszebol )
es elkuldtem egy bugreport kereteben. Visszairt a tag, hogy irjam at a
patchet, hogy ra tudja huzni a csomag forrasara, meg ezt is megcsinaltam
(ahelyett, ami az elso reflexem volt; amugy sem ertek a pkgsrc-hez, de
egye fene, 10 percbe is beletelt megerteni hogyan mukodik), elkuldtem
(valamikor januar elejen), aztan az elobb neztem a portsban, meg mindig
nincs benne.