[BSD] ipsec + route

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2012. Feb. 19., V, 23:59:12 CET

On 2/19/2012 11:29 PM, Gabor PALI wrote:

>    Tudom meg ajanlani a csomag maintaineret, vagy a kedvessegerol
> ismert Doug Bartont :-)  Naiv velemenyem szerint ezzel nem a
> felhasznalonak kellene jatszania.
>    Esetleg arrol lehetne tobbet tudni, hogy mik akarnak meg elindulni mellette?

Akkor probalkozz ezzel:

/usr/local/etc/rc.d/mysql-server

mysql_poststart()
{
         local timeout=15
         while [ ! -f "${pidfile}" -a ${timeout} -gt 0 ]; do
                 timeout=$(( timeout - 1 ))
                 sleep 1
         done
         return 0
}

A mysql-t nem a pidfile-vel kell ellenorizni, hanem a mysqladmin
ping-gel, es varni, amig 'mysqld is alive'-t nem valaszol. Mivel az idei
freebsd initscript iranyu jotetemenyemen tulvagyok (yeah, persze, hogy
lepattantam kesz patch-csel is, raadasul ket verzioban :-#), a
tovabbiakat meghagyom nektek.