[BSD] ipsec + route

mr alias xiroaf at gmail.com
2012. Feb. 19., V, 23:27:02 CET

az emlitett req/prov stbre utaltam gondosan beallitott sorrend alatt.
van amikor ez keves, es olyankor a nem eltulzott varakozasi ido nekem
sok munkat megoldott es mint mondtam nem kellett kulon egyedi
scripttel bohockodni a szolgaltatas inditasat illetoen. tudom hogy ez
igy most log a levegoben de hirtelem nem tudom felidezni konkretan
mivel volt is fajul el nalam ez eddig :D