[BSD] ipsec + route

mr alias xiroaf at gmail.com
2012. Feb. 19., V, 23:14:44 CET

Nem ezzel, de ilyen gondjaim nekem is szoktak adodni es tipikusan
fuggoseg szokott a hatterben allni. Nevezetesen hiaba van meg a
sorrend az inditoscripteknel, meg a fuggoseg gondosan beallitva eppen
melyik daemon/service mi utan vagy elott szeretne indulni. Nyilvan az
igenyelt inditoscriptek le is futnak, de egy frissen indult daemonnak
nem ritkan van inicializalasi meg egyeb mondjuk ugy hideginditasi
tevekenysegei, amig nem vagy csak reszelegesen latja el a feladatat,
nah es ilyenkor bedolhet az erre tamaszkodo eppen indulni akaro masik
inditando program. Elegans megoldas nem tudom mi lehet ilyen
esetekben, de itt-ott egy kis varakozasi ido beiktatasa csodakra kepes
es legalabb nem 5000 custom script inditgat, szoval csak reszben borul
a rendszer eleve adott szerkezete.