[BSD] automount - volt: Re: Nautilus Probléma

Lévai László laszlo.lev.levai at gmail.com
2011. Sze. 15., Cs, 19:19:26 CEST

Szia, és köszönöm. Jövő hétfőig, sajnos nem érek rá vele foglalkozni. Az
amountos szkripteket a pcbsd track-ből leszedtem, első blikkre úgyahogy
megy is. A GPG-s dologhoz kellett a pinentry-gtk port, az OGG-os
történethez kelett a gstreamer-plugin-vorbis port telepítése.

Köszönöm a tanácsokat és a segítségeket.

--
Üdv:

Lévai László <laszlo.lev.levai at gmail.com>