[BSD] Nautilus Probléma

Lévai László laszlo.lev.levai at gmail.com
2011. Sze. 8., Cs, 12:52:24 CEST

+ Rendszer: FreeBSD 8.2
+ Gnome: 2.32.1
+ csomagból telepítve minden (xorg avahi gnome2 xfce4)
+ mount_smbfs konzolból megy, kissebb lokalizációs problémáktól
eltekintve
+ sharity-lite folyamtosan NFS-t szeretne mountolni
+ ahogy én észre vettem a GNOME-VFS smb-t használ
+ Xfce 4.6.2 alól nautilus dettó ugyanaz
+ új Thunar képes hálózati böngészésre? Ha igen fordítom azonnal...
+ KDE4 alól Dolphinnal gond nélkül megy
+ truss-szal semmi érdemlegeset nem kaptam kivétel, hogy 20 ms logolás
után kifagy az egész gépem