[BSD] openldap syncrepl "size limit exceeded"

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2011. Okt. 20., Cs, 20:07:18 CEST

On 10/20/2011 1:45 PM, Péchy Gáspár wrote:

> 1./ loglevel -1 esetén nem jött a trace, most 1-el kipróbálva megjött,
> mi neked is KIVÉVE a limits_get: type=DN match=EXACT ... sort !

Akkkor nem illeszkedett a limits dn.exact-ra, es ezert nem volt hatasa.

> 2./ nekiugrottam mégegyszer a dokumentációnak, majd újra végig! olvasva
> a man-t (hátha mégis elnéztem vmi szintaktikát) a képembe ordított, s
> végre észre is vettem, hogy:
> sizelimit <= globalsection
> limits <= database section

Ez nem gombolyu nekem, mi lett most a megoldas? Rossz helyre irtad a
limits-et?

> P.S. milyen szép is lenne a világ, ha a hibás, felesleges ...
> paraméterek miatt kajabálna minden program - de ne legyünk
> telhetetlenek, s ne célirányosan, hanem egységében, elejétől végéig
> olvassuk a mant :)

Sokszor valoban jol jonne pontosabb parser. Ahol lehet, ki szoktam
dumpolni/irni a manbol az osszes default valuet a konfigfilebe, kevesebb
a meglepetes. A slapd mondjuk pont nem ilyen.