[BSD] svn

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2011. Okt. 14., P, 21:23:16 CEST

Hi,

2011. október 14. 21:03:16 dátummal Gabor HALASZ az alábbiakat írta:
> Ezek szerint izlesek es pofonok, de legalabb alternativa, ha nem tetszik
> neki a subversion :)

  Még szerencse, hogy lehet válogatni.

> Nekem a Mercurial esik jobban kezre, de az mindenkeppen erdekelne, mit
> talalsz benne nem felhasznalobaratnak.

  Egyrészt nincs hozzá olyan jó IDE támogatás, mint ami az SVN-hez van, ez
nyilván változhat idővel, de a merge nem annyira szórakoztató parancssorból.
  Másrészt az a nagy hátránya, ami az előnye: distributed, és ettől kissé
nehézkes. Teljesen jó, amikor egymástól 10.000 kilométerre lévő másodállásban
dolgozó 100 fejlesztő munkáját kell valahogy megoldani és akkor számít a local
repó és a pull... ugyanakkor teljesen használhatatlan, ha céges környezetben
akár fájl szinten kell jogokat kiosztani.
  Van persze sok egyéb apró dolog, ami jó benne, de nálam nem ellensúlyozza a
hátrányait.

> Forog egy kicsit a napora ott, ahol a diffnek kellene megjelennie, majd
> megall es ugy marad (nalam eleg eros content filter van, elofordulhat,
> hogy azzal veszik ossze, es kellene meg valamit whitelistelni), es nem
> jelenik meg semmi abban az ablakban, ahol a diff lenne.

  Ha tippelni kellene, akkor a mindenféle filtered az oka, mert logban nyoma
nincs hibának, a FishEye pedig egy eléggé elterjedt eszköz ahhoz, hogy
triviális hibát fogj benne... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor