[BSD] svn

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2011. Okt. 14., P, 08:05:27 CEST

Hi,

2011. október 14. 01:55:33 dátummal Gabor HALASZ az alábbiakat írta:
> Nem akartam beleszolni, de ha igy nez ki (es csak ennyit tud) a webes
> felulete :), akkor inkabb Mercurial.

  Mercurial se mutat sokkal többet felhasználóbarát módon... :)

> Mondjuk a felhszanalok igenyeitol is fugg, mit es mennyit erdemes
> konfiguralni; a kodereknek altalaban mindegy a webinterface, de en konyebben
> es gyorsabban at tudom tekinteni a szines-szagos-kattintos interfacen, hogy
> ki mit/mikor/merre paraznalkodott a forrasban, mint a logokat es tageket
> bongeszve.

  A színes szagos interfész a kliens oldalon van, ha mégis kell szerver
oldalon valami színes szagos interfész, akkor ott a FishEye:
http://fisheye.javaforum.hu/browse
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor